Kolejna "Zdrowa sobota"

2011-10-24 19:14

   Kolejna „zdrowa sobota” w Szkole Podstawowej nr 3 w Olsztynie. Uczniowie klas : Ie, IIIa, IVc, Vd zjawili się na zajęciach organizowanych przez Stowarzyszenie TRÓJKA w ramach projektu W ZDROWEJ SZKOLE ZDROWY UCZEŃ. Mieli tu okazję poćwiczyć zgodnie z ideą, że „Częste ćwiczenie zdrowia polepszenie”, a także przeszkolić się z udzielania pierwszej pomocy. Zwieńczeniem zajęć było wspólne wyjście na basen.

   Wszyscy z niekwestionowaną radością i uśmiechem spędzili ten sobotni dzień. Była to pożyteczna alternatywa dla bezczynności, siedzenia przed komputerem lub telewizorem.

Oto wypowiedź jednej z uczennic Julii Solnickiej z kl III b na temat zdrowej soboty:

Dzisiaj „ Zdrowa sobota’. Obudziłam się rano z myślą: „ No w końcu inne zajęcia niż zwykle. Nie bieganie, nie gimnastyka tylko pływanie. Hurra!!”
Było dość zimno, gdy szłam do szkoły. Bolały mnie też pięty od trochę przyciasnych butów .Z szatni pani zabrała nas na lekcję o zdrowej żywności. Oglądaliśmy slajdy o tym czego nie jeść. Było w nich pełno informacji o fast food –ach i obrzydliwych zdjęć tłustego jedzenia. Pani chyba myślała, ze nam coś takiego smakuje! Często podnosiłam rękę, a więc nadałam niezłą audycję Potem mieliśmy lekcję o udzielaniu pierwszej pomocy i uczyliśmy się jak uratować kogoś życie. W końcu poszliśmy na basen. Była wspaniała zabawa. Tylko Piotrek narzekał, że się ciut podtopił.
To był super dzień mimo, że przez te buty mam strasznie zdarte pięty.